View Gelas Minum Susu Untuk Anak 2 Tahun Pictures

View Gelas Minum Susu Untuk Anak 2 Tahun Pictures. Untuk pengetahuan semua, selepas anak saya berumur 2 tahun, saya tidak membeli sebarang susu formula khas di dalam tin. Daripada 4 orang anak, hanya 1 orang sahaja yang minum susu formula.

Tempat Minum Susu Untuk Anak 2 Tahun - Berbagai Tahun
Tempat Minum Susu Untuk Anak 2 Tahun - Berbagai Tahun from asset-a.grid.id
Jika di australia dulu, 1l susu devondale dijual dengan harga aud$1 ada masanya 90sen saja, di malaysia ini harga rm6 dikira murah. Untuk pengetahuan semua, selepas anak saya berumur 2 tahun, saya tidak membeli sebarang susu formula khas di dalam tin. Pengetahuan dan ilmu juga saya cari sebelum saya membuat keputusan ini.

Memang mencabar nak ajar anak berhenti minum botol susu, tapi percayalah bahawa usaha anda akan mendatangkan pelbagai manfaat buatnya.

Anak berusia 9 ke atas harus konsumsi 3 gelas (720 mililiter) per hari. Namun, mengajak si batita beralih dari botol susu ke gelas biasa tentu bukan pekerjaan mudah. Pengetahuan dan ilmu juga saya cari sebelum saya membuat keputusan ini. More images for gelas minum susu untuk anak 2 tahun »


Subscribe to receive free email updates:

0 Response to "View Gelas Minum Susu Untuk Anak 2 Tahun Pictures"

Post a Comment